Circa un quintu di e persone di 75 anni o più ùn vanu mai o raramente à u dentistu, ma hè assai impurtante ch'elli a fessinu almenu una volta à l'annu, postu chì i batteri chì causanu malatie di gomme è perdita di denti ponu aumentà u risicu di sviluppà malatie coronarie, erismi è altri prublemi di salute.
Inoltre, malatie croniche è i medicazione ponu aggravà a salute orale, chì hè per quessa s'ellu ci hè un gruppu di pupulazione chì ùn pò micca piantà d'andà à i cuntrolli di u dentistu, eccu l'anziani.
Tuttavia, parechje persone anziane sò riluttanti à andà per via di capacità cognitive indebulite; ùn capiscenu micca a necessità di visità un locu induve sò prubabili di soffre di dolore o di teme l'abbandonu. Dopu ci sò quelli chì ùn sò micca abbastanza mobili per ghjunghje à l'uffiziu di u dentistu da soli.
E cunsequenze sò (fora di u risicu aumentatu sopra menzionatu di sviluppà malatie) infezioni in bocca, dolore costante è perdita di autostima è dignità. Per mette fine à stu prublema, sensibilizà i membri di a famiglia o i rispunsevuli di l'anziani di quantu hè impurtante di purtalli à u cuntrollu di u dentistu, qualcosa chì richiede spessu assai pazienza in u sensu di cunvince li tuttu u tempu di ùn alzassi quandu sentenu u dulore è tenenu contu di l'istruzzioni di u dentistu, ma chì hà a so ricumpensa in forma di una vita di anziani più felice è megliu.
dinù più dentisti anu da esse furmati nantu à cume si trattanu pazienti anziani, Chì pò esse intimidante per parechji di sti prufessiunali postu chì presentanu un gran numeru di prublemi medichi.
Sianu the first to comment