Cumu piglià kefir per perdere pesu

Noduli di Kefir

Sì avete bisognu di migliurà u vostru pianu alimentariu, u kefiru hè un alimentu chì vale a pena di cunsiderà per via di i so benefici impurtanti. Pudete aduprà cum'è alternativa à i yogurt, per esempiu, per u so cuntenutu più bassu di zuccheru. Ci hè ancu parechje persone chì u usanu cum'è un solu pastu in unu di i so quattru o cinque pasti à ghjornu.

In quantu à e diete di perdita di pesu, u manghjà chì ci cuncerna in questa occasione hè cumpatibile cun elli. Basta à scumette nantu à varietà poche in zuccheru è senza sapori aghjunti. Dopu, pudete pruvà aromatizzallu in casa in parechji modi.

Chì ghjè kefir?

Kefir

Hè un pruduttu casgili. Hè fattu fermentendu u latte (u latte di vacca, di pecura o di capra pò esse adupratu) cù noduli di kefir, chì sò cumposti da batteri à l'acidu latticu, lieviti è polisaccaridi. L'urigine di sta bevanda di latte si trova in a regione di u Caucasu, ancu s'ellu si pò truvà oghje in a maiò parte di i supermercati - fate un ochju in a sezzione di yogurt.

Riccu in proteine, vitamine B, minerali è boni batteri, questu alimentu hà una consistenza spessa. In quantu à u gustu, hè dolce è agru (più forte di u iogurtu nurmale). Alcune sò ligeramente fizzy. Siccomu e versioni fruttate ponu cuntene un coppiu di cucchiaini di zuccheru per porzione, hè megliu andà per una varietà regulare. Pudete piglià da solu o aghjunghje in i vostri frullati è insalate.

Beneficii

Intestini

Qualità pruibiotiche (chì supera u yogurt nurmale) li sò attribuite, infuse da i noduli di kefir. In questu modu, aiuta à mantene l'equilibriu in i batteri intestinali, è ancu di trattà a diarrea è u sindromu di l'intestione irritabile.

I so boni batteri riducenu a flatulenza, prumove a capacità di spustà l'intestini è offre sollievu da un mal di stomacu. A diversità di i batteri è i lieviti in u yogurt, quelli di sta bevanda ponu stà in u tractu gastrointestinale per un longu periodu di tempu.

Hè statu ancu assuciatu cù benefici per eczema, stress, ipertensione, colesterolu altu, diabete, infiammazione è cancheru. Tuttavia, più ricerca hè sempre necessaria nantu à questu.

A causa di i so probiotici, u kefir pò ancu aiutà trattà è prevene infezioni di l'urinariu. In listessu modu, parechje persone cun intolleranza à u lattosiu a ponu piglià perchè usa u lattosiu per pruduce l'acidu latticu, rispunsevule per a maiò parte di a so acidità.

Kefir d'acqua

Kefir d'acqua

U kefir d'acqua hè senza latticini, chì l'aiutanu à avè un gustu più lisciu è più chjaru in struttura chì u kefir di latte. Hè cunsigliatu per i vegani, è ancu per mantene a linea.

Avete bisognu di perde u pesu? U kefir d'acqua pò aiutà à taglià qualchi calorie da a vostra dieta. Pudete uttene una alternativa senza zuccheru à e vostre bevande analcoliche normali aghjunghjendu acqua frizzante..

Sì preferite beie da solu, assicuratevi chì sia bassu in zuccheru. Pudete aghjunghje gustu in casa per mezu di frutti, erbe è spezie. Da l'altra parte, u latte vegetale pò esse aghjuntu per preparà un kefir senza latti.

Kefir di vacca

Latte di vacca

U kefir di vacca currisponde à u kefir di latte. U latte di vacca hè u più cunsumatu in Occidente. U grande numeru di varietà raprisenta un vantaghju nantu à u restu, dapoi pò esse megliu adattatu à e preferenze persunali cà l'altri kefirs di latte.

Ci hè da nutà chì u latte di vacca furnisce assai nutrienti, cumprendu numerosi aminoacidi essenziali chì fermanu in u pruduttu finale. Pudete fà u kefir casanu cù u latte di vacca, è ancu qualsiasi altru tipu. I noduli di Kefir devenu esse bagnati in latte per un minimu di 24 ore. L'intensità di u so sapore aumenta mentre u prucessu di fermentazione cuntinueghja.

Pudete aduprà a kefir di vacca o qualsiasi altru latte per rimpiazzà ingredienti cum'è u butiru, crema agria è di sicuru iogurtu in e vostre ricette preferite per panatteria, purè di patate è zuppe. U risultatu hè pasti più nutritivi cù tutti i benefici sorprendenti di u kefir.

Kéfir di capra

Latte caprunu

U latte caprunu hè cunsideratu unu di i migliori per preparà u kefir. I so vantaghji includenu chì apparentemente u latte di capra hè megliu tolleratu chè u latte di vacca. Un bon segnu à stu riguardu hè a so tendenza à pruduce menu crema superficiale. Questa qualità aiuta ancu à pruduce un kefir di latte più finu. Tuttavia, u so sapore hè più forte, qualcosa chì pò esse vistu cum'è un svantaghju da alcuni è cum'è un pro da altri. Cum'è cù tuttu, questu dipende ancu da e preferenze persunali.

S'ellu scumette nantu à u kefir di vacca o di kefir di capra, l'impurtante per uttene u megliu benefiziu da u kefir, secondu l'esperti, hè chì u latte adupratu hè biulogicu è di alta qualità.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.