Sapete chì L'acidi grassi omega 3 sò chjave per u corpu per sviluppà e so funzioni in modu nurmale è sanu? Ancu se i grassi piglianu un cattivu rap, ci sò alcuni chì ùn pudemu micca campà senza.
In u casu di quelli chì ci cuncernanu in questa occasione, hè perchè ghjucanu un rolu in u funziunamentu currettu di cose impurtanti cum'è u core, u cervellu o l'umore. In più, pò aiutà à trattà cundizioni cum'è u colesterolu o l'artrite reumatoide.
Index
Cumu piglià omega 3
Siccomu u corpu umanu ùn hè micca capace di prudutelu da per ellu, duvemu uttene questu nutriente impurtante per mezu di alimenti è supplementi, ancu s'ellu hè pussibule deve esse fattu per a prima via. E seguenti sò Alcuni Cibi Omega-3 Vale à Valuta Cunsiderà:
- Prudutti di lino
- Semi di Chia
- Prudutti di canapa
- Olii di cucina (canola è aliva)
- Noci
- Fagioli rossi
- Soja
- Fegatu di baccalà
- Pescado
L'alimenti ricchi in acidi grassi omega 3 sò boni per a vostra salute, ma ponu ancu esse ricchi di calorie. Per questa ragione, si consiglia di manghjalli cù moderazione per prevene u sovrappesu è l'obesità.
Ancu s'ellu ci sò fonti vegetali è animali, sò l'olii di pesce cù DHA è EPA chì sò spessu usati per a ricerca. In questu modu, u pesciu hè una scumessa più sicura quandu si tratta di includere omega 3 in a vostra dieta, perchè i so benefici sò più cuntrastati. D’altronde, deve esse pigliatu in contu chì, sicondu a so spezia è a so origine, certi pesci cuntenenu livelli più alti di mercuriu, ghjè per quessa hè una bona idea informassi bè nantu à ciò chì cumprate, è limità a vostra ingestione se fate.consideremu necessariu.
Ci hè da nutà chì riduce l'ingestione di alimenti cù acidi grassi omega 6 (cuntenuti in ova, olii è alcune carni) pò ancu aumentà i livelli di nutrienti in u sangue chì ci cuncernanu in questa occasione. Un sbilanciu trà sti dui acidi grassi pò ghjucà un rolu in u sviluppu di parechje malatie.
I risichi di i supplementi omega 3
I Supplementi à l'Acidi Grassi Omega-3 Pò Aiutà à Migliurà a Salute di e persone chì ùn volenu o ùn ponu micca cambià a so dieta. Ci hè ancu casi in cui a quantità massima chì pò esse ottenuta cù a dieta ùn hè micca abbastanza. Ci riferemu à e persone cun malatie cardiache, à quale alcuni esperti raccomandanu quantità chì sò uttenibili solu cù l'aiutu di supplementi.
Tuttavia, unu deve agisce in modu responsabile, postu chì ùn hè micca menu veru chì pò causà effetti collateralicum'è un mal di stomacu o diarrea. Questi effetti sò potenzialmente peggiori più alte sò e dosi.
Quandu si piglianu, si deve ancu tene à mente chì ponu accade reazzioni avverse in cumbinazione cù medicazione cum'è anticoagulanti, antiplachette o antiinflamatori. Per questa mutivu hè impurtante cunsultà un duttore prima di inizià u trattamentu.
Altre persone chì devenu cunsultà cù u so duttore prima di piglià supplementi di acidi grassi omega-3 includenu quelli chì sò incinte è anu diabete o colesterolu LDL altu. In dosi assai alte, puderianu aumentanu u risicu di colpu.
Quali sò i benefici di omega 3
Ghjucanu un rolu cruciale in a salute di a membrana di ogni cellula in u corpu umanu. Ci aiutanu ancu à rinfurzà u sistema immunitariu è, in questu modu, ci prutege da una seria di minacce serie per a salute.
U trigger per i so benefici per a salute seria a so capacità di prumove a produzzione di una seria di chimichi chì aiutanu u corpu à cuntrullà l'inflamazioni in l'articuli, u sangue è i tessuti.
Alcuni esperti raccomandanu u so cunsumu à e persone cun malatie chì includenu:
- Malatie cardiache
- Ipertensione
- U colesterulu
- Artrite reumatoide
- Asma
- Cancer
- Depressione
- sursis
- Alzheimer
- Malatie infiammatorie di l'intestinu (cume a malattia di Crohn è a colite ulcerosa)
- Disordine iperativu è deficit d'attenzione
Ci hè da nutà chì, ancu se i studii chì sò stati fatti nantu à a relazione trà i livelli di acidi grassi omega 3 è u trattamentu o a prevenzione di ste malatie sò stati assai prometenti in certi casi, sò sempre inconclusivi. Hè necessaria una ricerca più specifica per pudè parlà cun enfasi assai di i benefici attribuiti à questu nutriente.
Cumu piglià l'omega 3 per perde u pesu
Siccomu tutti l'animali marini cuntenenu acidi omega 3, u pesciu è i frutti di mare hè una ottima opzione se vulete ottene stu nutriente beneficu mentre si cerca di perde pesu. Pudete sceglie trà i frutti di mare (gamberi, vongole, ecc.); pesci bianchi (rombu, merlu, merluzza, ecc.) è pesci turchini (acciughe, sardine, sgombro, tunnu, ecc.).
U pesciu biancu hè u menu caluricu. Generalmente, u pesciu turchinu hè più grassu, ma u so cuntenutu in omega 3 hè ancu più altu. D'altra parte, sò tutti ricchi di proteine, vitamine è minerali. Hè cunsigliatu di cunsumà pesci duie volte à settimana, assicurenduvi di sceglie diversi tippi per uttene una più grande varietà di nutrienti.
Sianu the first to comment