Sapete chì, oltre à calmà u stomacu sconvoltu è alleviare a stinzia, u tè biancu hà un benefiziu menu cunnisciutu? Facemu riferimentu à a perdita di pesu.
Proveniente da a pianta camellia sinensis, sta varietà di tè piglia una tonalità gialla pallida quand'ella hè fatta. Ancu se certi esperti raccomandanu di abbinà tutti i cibi cù sta bevanda, una cuppa cutidiana pò bastà per rimarcà risultati ligati à a lcuha contr'à u sovrappesu.
Grassa cum'è mira
Una volta entratu in u nostru corpu, i cumposti in u tè biancu agiscenu rallintendu a crescita di novi depositi di grassu è prumove a decomposizione di quelli esistenti. Questi prucessi risultanu cù u tempu in un corpu più magru se u pigliemu regolarmente.
Ci hè da nutà chì funziona megliu quandu hè inclusu in un stilu di vita sanu, basatu annantu à l'eserciziu è una dieta equilibrata. Ancu se rompe u grassu, ùn ci pudemu micca aspettà ch'ellu fessi tuttu u travagliu mentre manghjemu ciò chì vulemu.
Altri benefizii
Spartendu assai benefici per a salute cù u tè neru è u tè verde, u tè biancu ùn hè micca cusì trasfurmatu cum'è questi, chì ne facenu l'opzione più vantaggiosa in generale. Hè una bevanda ricca in antiossidanti, chì cuntene finu à trè volte di più cà u tè verde, eccu perchè hè più efficace in a lotta contr'à l'invichimentu cellulare.
In listessu modu, prutegge da e cavità per via di a so ricchezza in fluoruru, stimula a circulazione di sangue è ossigene a pelle, riduce i livelli di colesterolu è allevia a fatica. I studienti ponu ancu truvà un alliatu in sta bevanda, soprattuttu durante u tempu di l'esame, postu chì hè statu dimustratu chì aiuta à aumentà a capacità di cuncentrazione è migliurà a memoria.
Sianu the first to comment