Probiotici naturali

Yogurt naturale

Avete bisognu di migliurà a vostra digestione? Piglià probiotici naturali pò aiutà à ottene questu perchè hè cunsideratu ristabilisce l'equilibriu battericu in l'intestini.

Scuprite chì altri benefici sò attribuiti à questi microorganismi ampiamente parlati, è ancu l'alimenti attraversu i quali pudete aghjunghje naturalmente à a vostra dieta.

Chì sò i probiotici?

Intestini

Per spiegà ciò chì sò i probiotici, a presenza di batteri boni è cattivi in ​​natura hè un bon principiu. I probiotici appartenenu à u primu gruppu. Hè circa microorganismi benifichi chì campanu in u corpu è avarianu un rolu impurtante in salute generale.

I probiotici riducenu u numeru di cattivi batteri. In questu modu, aiutà à mantene un equilibriu sanu di i livelli di batteri in l'intestini. Inoltre, sti batteri è lieviti sò stati associati à parechji altri benefici per a salute. Alcune persone li portanu à:

  • Trattate a diarrea, stinzia è gasu. Sò spessu usati cun antibiotici per luttà contr'à i so effetti collaterali annantu à u normale funziunamentu di l'intestini.
  • Trattà i sintomi di colite ulcerativa o sindrome di l'intestione irritabile
  • Rinfurzà u sistema immunitariu
  • Alleviate l'intolleranza à u lactosu
  • Impedisce e cavità
  • Migliurà a funzione cerebrale
  • Impedisce l'allergie
  • Prutegge da infezioni batteriche
  • Pressione sanguigna più bassa
  • Abbassà u colesterolu
  • Allevia i sintomi di eczema o psoriasis
  • Allevia i sintomi di u sindrome di fatica cronica
  • Prumove a salute generale

Sò listessi à i prebiotici

Asparagus verde

Innò, è hè necessariu ùn cunfonde li cù i prebiotici. A differenza di i probiotici, i prebiotici ùn portanu micca batteri vivi. Invece, ciò chì facenu i cibi prebiotici hè di furnisce una seria di ingredienti à i boni batteri chì sò dighjà in u vostru intestinu in modo da pudè cresce. Asparagus, avena è legumi sò alimenti prebiotici.

Funcionanu?

Ci hè parechje persone chì dicenu avè sperimentatu un miglioramentu in a so salute (in particulare in u tractu gastrointestinale) dopu avè pigliatu probiotici. Ma ci hè ancu un numeru altu di circadori chì, malgradu ricunnosce certi benefici, credenu chì più studii sò sempre necessarii in relazione à tutti i vantaghji à i quali sò assuciati. D'altra parte, hè impurtante nutà chì ci sò parechji tippi di probiotici. I so effetti nantu à u corpu sò diversi secondu u tippu di probioticu in questione.

Cumu uttene probiotici naturali

Noduli di Kefir

Pudete uttene probiotici attraversu alimenti fermentati. I yogurt sò a fonte più pupulare di probiotici naturali. Sò cunsigliati per rinfurzà l'osse. È e versioni à bassu grassu è à bassu zuccheru sò spessu incluse in i piani di perdita di pesu, in particulare per pranzu o una merendella.

Ma mentre forse u più accessibile, u yogurt ùn hè micca u solu alimentu probioticu. Ci sò altri boni fonti di probiotici per a vostra dieta chì vale a pena cunsiderà:

  • Kefir: Consideratu una di e migliori fonti di probiotici, u kefir hè una bevanda di latte fermentatu originaria di u Caucasu. Hè preparatu aghjunghjendu noduli di kefir à u latte di vacca o di capra. Hè generalmente tolleratu bè da e persone chì anu intolleranza à u lattosiu, ma se avete bisognu di fà senza latte, valenu l'alternative cum'è u kefir d'acqua. Pudete fà voi stessu in casa o cumprà kefir prontu à u supermercatu.
  • Crauti: Hè u cavulu fermentatu. U kimchi coreanu hè un altru alimentu pruibioticu preparatu cun questu alimentu (frà altri legumi).
  • Miso: Hè una pasta giappunese fatta cù varii cereali fermentati. Assuciatu à impurtanti benefici per a salute, hè adupratu soprattuttu in a suppa miso.

Fromage Mozzarella

  • Certi casgi: Mozzarella, cheddar, cottage, gouda ... Malgradu i so benefici, u furmagliu deve sempre esse manghjatu cù moderazione.
  • Sottaceti fermentati: Per pruduce un effettu probioticu, devenu esse stati fatti senza acetu.
  • tempeh: Hè una soia tipica indonesiana fermentata. In u restu di u mondu hè diventatu un alimentu assai stimatu per a so ricchezza in proteine, soprattuttu da e persone chì seguitanu una dieta vegetariana.
  • Certi suchji

Effetti secondari

I probiotici ponu avè alcuni effetti secondari, di solitu minori. In certi casi ponu pruduce gasu dolce è gonfiore. Se vi influenzanu cusì, pruvate à riduce i quantità.

Circa i supplementi probiotici

Capsule

Ci hè parechje manere di uttene probiotici per mezu di a dieta, ma hè ancu pussibule di furnisce probiotici à u corpu per mezu di supplementi alimentari. In forma di capsula, polvere o liquida, i supplementi rendenu più conveniente l'ottenimentu di probiotici. Tuttavia, ùn sò micca à u listessu livellu nutrizionale cum'è alimenti probiotici.

Infine, cum'è cù parechji supplementi, piglià li pò esse micca sicuru per voi. Prima di cumincià à piglià probiotici o supplementi di ogni tipu, hè cunsigliatu di cunsultà cù u duttore, in particulare in u casu di e donne incinte o chì allattanu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.