Idee leggere per cena per gode di st'estate

Idee di cena per perde u pesu

Vulete idee ligere per cena per e notti più calde di l'estate? Dopu avemu a chjave perchè avemu da sorprendevi cù piatti deliziosi, freschi è soddisfacenti. Hè un mumentu quandu vulemu tene u nostru pesu à baddu, ma cuntinuvemu à godelu, dunque, in una dieta equilibrata è un pocu di eserciziu in piaghja o in piscina, pudete ancu aduprà sustituti cum'è quelli di a marca siken per aiutavvi à perde u pesu * o aiutavvi à tenelu fora *.

Dunque, hè cunsigliatu di stabilisce alcune linee guida da seguità in u nostru ghjornu à ghjornu. U bilanciu trà tutti i summenzionati hè essenziale per chì u corpu possa avè i nutrienti chì hà bisognu. Ancu se di ghjornu a femu, certe volte quandu vene a notte a passemu è ùn hè micca cunsigliatu, è hè per quessa chì prupunimu tutte isse idee di cene leggere cù chì puderete riesce. Vulete sapè ciò chì sò?

Gamberi re cù verdure saltate

Una cena chì ci lascia un bon gustu cum'è stu piattu hè sempre un successu. Da una parte, i gamberi furniscenu proteine ​​ma assai pocu grassu è anu l'acidi Omega3 necessarii. Cusì sapemu dighjà chì seremu in boni mani per dà à u corpu una cuntribuzione nutrizionale. Mentre chì e verdure cuntenenu di solitu altri nutrienti, secondu à quelli chì aghjunghjite. In principiu, pudete aghjunghje una cucchiaia d'oliu à a vostra padedda è aghjunghje un pezzu di cipolla. Dopu un coppiu di minuti, aghjunghjite u pimenta piccatu, i pumati, o un pocu di brocciu se vulete. Quandu tuttu hè saltatu, aghjustemu i gamberi, e spezie à gustu è basta.

Cene leggere cun gamberi

Crema fredda di cetriolu cù salmone

E creme fredde sò ancu un successu per a notte. Mentre era in u culazioni per perde u pesu Di solitu pigliemu carboidrati cumbinati cù proteine ​​è frutti, di notte optemu per più proteine. Ancu se ricordate chì pudete alternalli, postu chì ùn hè micca cunsigliatu di cancellalli in ogni mumentu. Detta quessa, u cucumaru ci idraterà dopu una ghjurnata à u sole è ci darà vitamine è antioxidanti. Basta à sfracicà 3 picculi cucumari cù 3 yogurt naturali senza zuccheru, un pocu agliu, un pizzicu di sale, una cucchiaiata d'oliu d'oliva. Infine un pocu di suchju di limonu, prima di serve se ti piace veramente. Allora pudete decurallu cù un coppiu di fette di salmone affumicatu.

Merlu in fette cù patate

Merlu à fette cù patate cotte

Piastra cumpleta è ancu rapida. Perchè pudete aduprà u microonde o fornu convenzionale. Un stratu di patate tagliatu assai finu, chì si pò staghjunà cù spezie è mette e fette di pesci sopra. In un batter d'ochju u vostru corpu averà boni contributi nutrizionali è ancu u pesciu biancu hè bassu in calorie.

Ratatouille cun ovu à a griglia

A ratatouille hè fatta prestu cù un pocu d'oliu in una padedda, aghjunghje una meza cipolla è lasciate saltà. Dopu aghjustemu peperoni rossi, gialli è verdi. L'abbandunemu qualchì minutu, aghjunghjemu i pumati o a salsa di tomate, sprinkle un pocu di pimentu è di sale. D’altronde, mettite un ovu in a padedda, calate u focu è copre per ch'ellu sia fattu. In qualchì minutu, una di e vostre cene leggere hè pronta! A vitamina C è a fibra di i pimentari sò cumbinati cù e proteine ​​di l'ovu per un risultatu perfettu.

Spiedini di pullastru cù ligumi

Spiedini di pollo è verdura trà e cene leggere preferite

Senza dubbitu, simu finiti cun una di e cene più preferite. I spiedini aghjunghjenu sempre culore à i nostri piatti ma ancu un sapore chì ci piace à sente è una grande cuntribuzione nutrizionale. Cusì basta à empie ogni spiedinu cù pezzi di pettu di pullastru, pumate, pimentari è cipolla. Dopu, i ferete nantu à a griglia o à a griglia. Pudete sempre accumpagnalli cù una salsa cum'è u yogurt naturale, cù un pocu d'agliu in polvere, una cucchiaia d'oliu d'oliva è origanu o e spezie chì ti piacenu. Perchè pudemu ancu piglià salse è senza aghjunghje calorie à i piatti! Chì seranu e vostre cene leggere preferite?

* Per perde u pesu: rimpiazzà dui di i piatti principali di a ghjurnata cù u so rimpiazzamentu nantu à una dieta bassu calurica vi aiuta à perde u pesu. Da mantene: rimpiazzà unu di i piatti principali di a ghjurnata cù un rimpiazzamentu di i pasti nantu à una dieta calurica aiuta à mantene u pesu dopu a perdita di pesu.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.