I fundamenti di riscaldamentu, cunsiglii pratichi

donna-curridore

Adattate u riscaldamentu à e sessione di culturismo hè qualcosa di necessariu è efficace. U scaldamentu deve evoluzione secondu i musculi chì anu da esse travagliati. Pudete scaldà solu quelli chì anu da esse richiesti, ma duvete fà cumpletamente, vale à dì sia i musculi primariu è secundariu. Si tratta di accurdà l'intensità di u riscaldamentu cù quella di a sessione. Sì u esercizii chì sò da esse eseguiti sò esigenti, duvete preparalli in cunsequenza.

Scaldate progressivamente. Duvete cumincià cun gentilezza, fendu un pocu di cardio, è poi passà à muvimenti più specificu per svegliare i musculi. Quandu u corpu si riscalda, l'intensità deve esse aumentata. Si tratta di prugressà à a velocità chì vi cunvene megliu, senza circà d'andà troppu prestu per evità danni, mantenendu un sforzu abbastanza stabile da ùn avè fretu. À a fine di u riscaldamentu, duvete sudà leggermente.

Prufittate di riscaldamentu per travaglià i punti debuli. Si tratta di curregge i sbagli, è di migliorà a tecnica di esecuzione di certi muvimenti. Per esempiu, a pusizione di u spinu, fianchi è ghjinochje, o spalle quandu si face, per esempiu, alzendu pesi nantu à una panca inclinata.

In ogni casu, ùn si deve andà troppu luntanu. Hè una tappa di transizione trà u riposu è a seduta, hè per quessa chì riscaldamentu deve preparà si per u sforzu annunziatu, è micca rimpiazzallu.

Una volta finita, hè incatenata direttamente à u prugramma. Ùn hè micca cunsigliatu di piglià alcuna pausa, postu chì hè impurtante di cunservà u calore acquistatu, postu chì altrimenti i benefici di u riscaldamentu si perderianu.

l stinendu durante u riscaldamentu sò necessarii, soprattuttu se si debuta in fitness. Per quelli chì volenu eseguisce alcuni movimenti, si consiglia di aspettà a fine di u riscaldamentu, una volta chì i musculi sò caldi, ghjustu prima di inizià a sessione specificamente dettu.

Si tratta di limità stinendu staticu à u minimu strettu, cù uni pochi di muvimenti leggeri, tenuti solu per parechji sicondi. Se andate troppu luntanu, riducenu a reattività di u i musculi.
L'ideale sò stinendu dinamica, megliu adattatu à a preparazione per u sforzu. In ogni casu, ùn hè micca cunsigliatu di esagerà l'ampiezza di i muvimenti chì sò effettuati, postu chì ci hè u risicu di allargà eccessivamente un musculu è dunque feritevi.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.