Per avè un bona dieta cutidiana duvemu esse informati è cuscenti di chì prudutti è alimenti sò in stagione. In u casu di frutti, assai di elli sò staggionali, per questa ragione, enfatizemu u frutti di primavera.
I frutti di primavera sò caratterizati da i so culori è da tutte e magnifiche pruprietà ch'elli ci danu, quì sottu vi dicemu ciò chì sò affinchì quandu hè primavera ci teni contu.
Ci concentreremu nantu à i frutti, tuttavia, manu in manu tTruvemu ancu assai verdi è ligumi da a listessa stagione cum'è sana è cunsigliata.
Index
Frutti di primavera
I frutti di primavera sò assai desiderati perchè sò freschi, deliziosi è lascianu passà à un clima menu aggressivu cum'è l'invernu.. I culori brillanu, u bellu tempu è pudemu aduprà sti frutti in i nostri piatti.
Fragole è fragole
A primavera ci offre assai fragole è fragole. Sò ricchi di vitamina C, dunque aumentemu notevolmente u antioxidanti in u nostru corpu. In u so cuntenutu di A vitamina C hè assai simile à l'aranciu.
E fragole apparsu da ferraghju à ghjugnu, ma spiccemu da a fine di u Da aprile à maghju u so tempu u più bonu per cunsumalli. Seranu à u più frescu è u più ottimali per a cunsumazione, induve i so culori russicci è a so dulcezza spiccanu.
E fragole è e fragole sò poche in calorie, furniscenu vitamine è minerali eccellenti cum'è vitamina C, provitamina A, fibra, calciu o potassiu.
Stu fruttu si pò gode in parechje manere, naturale, tagliate in fette è accumpagnalli in un yogurt o in un Maccedonia, aghjunghjite zuccheru o panna montata, mettiteli in frullati o suchji, cunfitturi casani o ghjaccius. In quantu à a gastrunumia salata, ponu esse fatte salse per carni di caccia
Per 100 grammi fragole o fragole, contribuirete solu à u corpu 37 calori, dunque hè un fruttu altamente raccomandatu per tutti quelli chì cercanu di perde pesu o perde pesu. Inoltre, sò un bonu alimentu per ritruvà forza per via di e so vitamine è perchè cuntenenu circa 85% acqua.
U cunsumu di fragole di modu regulare ci aiuterà à migliurà a nostra salute di u core, à teneci luntanu da malatie cum'è u cancer o l'aterosclerosi. Impedisce l'ossidazione di lipidi è impedisce inner i radicali liberi attaccanu e nostre cellule.
Apricots
L'albicocche sò un fruttu assai apprezzatu da parechji, dunque aspettemu u so tempu è a so racolta. L'Apricots sò principalmente centrati in prima primavera, vale à dì, da u 21 di marzu à a fine di l'estate. Simu furtunati perchè hà una longa stagionalità.
L'Apricots sò assai versatili, sicuramente l'avete cunsumatu frescu è naturale è seccu. Sò cunnisciuti cum'è albicocche secche. In questu statu, l'albicocci sò largamente usati in cucina per accumpagnà salse, stufati è arrosti di carne.
Inoltre, sò assai impurtanti in u mondu di pasticceria, postu chì hè un fruttu chì resiste assai bè à e alte temperature, per questa ragione, hè perfettu per fà torte o biscotti.
Anu grandi pruprietà nutrizionale Ci furnisce pruvitamina A, putassiu, fibre è caroteni. Ci aiuta à rinfurzà i nostri sistemi immune è metabolicu, in più di aumentà e capacità di u corpu in termini d'ossidazione. Cusì, impedisce l'apparizione di malatie degenerative è metaboliche.
Contenenu poche calorie è una grande quantità d'acqua. Perfetta da cunsumà à meziornu o cum'è merendella.
Pescata
A pesca principia in primavera è u so cunsumu si stende finu à l'estate. Sò ricchi di caroteni è di potassiu, vitamine A, C, B1, B2 è B6. U cunsumu ne benefica ancu in termini d'antioxidanti perchè tene i radicali liberi luntanu da e cellule.
Hè benifiziu per piglià cura di i nostri sistema immune, a nostra salute cardiovasculare, ci impedisce d'avè l'anemia è hè cunsigliatu à tutti quelli chì cercanu di perde pesu perchè ùn cuntene una grande quantità di calorie.
Ciliege
D'altra parte, truvemu u ciliegie, un fruttu veramente di stagione chì apparisce in primavera. Ùn li truveremu guasi fora di stagione. In questu casu, sti picculi frutti sò ricchi di vitamina C, putassiu è fibre.
Cum'è i frutti precedenti ancu sò ricchi in antioxidanti, cusì impediscenu malatie cum'è u cancheru o prublemi in u sangue, impedisce di soffre attacchi di core.
Inoltre, hà un effettu antiinflamatori è riduce u risicu di gout.
Prugne
Truvemu sfarenti tippi di prugne è tutti appariscenu in primavera. I prugne sò ricchi di vitamine, quellu chì mettimu in risaltu hè u vitamina E, una vitamina chì hè direttamente ligata à a ghjuventù, perchè ci aiuta à rallentà l'anzianu prematuru di e cellule.
Inoltre, anu un grande putenza antioxidante, vitamina C è provitamina A. Minerali cum'è u putassiu, u ferru è u magnesiu chì ci aiutanu à evità l'anemia.
Sò altamente raccomandati in diete di perdita di pesu, aiuta à suddisfà l'appetitu per i dolci è ci aiuta à perde u pesu u so altu cuntenutu di fibre è e so proprietà di pulizia.
Loquats
Un fruttu assai stagiunale chì si trova solu in primavera, i nespelli cum'è e prugne sò assai ricchi di fibre, allora ci aiutanu ancu à mantene una bona salute intestinale.
Anu caroteni, seleniu, vitamina C è provitamina A, chì ne face un fruttu assai cumpletu per curà u nostru corpu.
Truvemu un'altra seria di frutti in sta stagione di l'annu, ancu se ùn li femu micca cummenti, li pudemu vede è truvà in u nostru supermercatu, allora vi diceremu quali pudemu truvà.
- Cherimoya.
- Limes
- Litchi.
- Mango.
- Ananas.
- Cantalupu.
Infine cummentà què dopu anni d'evoluzione in u sistema di cultivazioniPudemu truvà praticamente tutti i frutti ancu sì ùn simu micca in a so stagione, perchè ci sò serre chì i crescenu tuttu l'annu.
Tuttavia, sustenemu a cultura durevule è ecologica chì sustene i picculi agricultori chì raccolgenu cù e tecniche più pulite è naturali. Per questa ragione, arricumandemu di cunsumà frutti di ogni stagione, è ancu ligumi perchè sustenerete u cunsumu naturale di frutti in a stagione currispundente di l'annu.
Sianu the first to comment