Chì ghjè u grippu di u ghjattu?

La gattu di Cat

La gattu di Cat

La gattu di u gattu, cunnisciutu ancu cù u nome di uncaria tomentosa, hè un elementu di erbe uriginariu di u Perù chì hè fattu cù a corteccia è a radica di una vigna. Hè stata aduprata dapoi l'antichità per via di i grandi benefici chì pruduce in u corpu di e persone.

Pudete acquistà è incorpore l'artigliulu di u ghjattu in a vostra dieta in forma di tè, capsule o estratti. Avà, duvete ingerisce questu elementu in quantità currette è ùn pò micca esse adupratu da e donne incinte o da e persone chì soffrenu di sclerosi multipla o disordini immunitari.

Chì ghjè u grippu di u ghjattu

Quandu parlemu di l'artigliulu di u ghjattu, a femu in un pianta rampicante chì hè uriginaria di u Perù. Cum'è a dicemu, hè una pianta rampicante chì hà un troncu assai magru ma chì ghjunghje à più di 15 metri d'altura. E so foglie ovali è una spezia di spine curvate sò alcune di e caratteristiche principali di a grippa di u ghjattu. Ancu s'ellu ùn hà micca una basa scientifica, ci vole à dì chì hè una di quelle piante chì hè stata aduprata dapoi anni, grazie à e so pruprietà è chì ci lascianu boni benefici.

Benefici di l'artigliulu di u ghjattu

Frà tutti i benefizii chì hà a grippa di u ghjattu, u principale hè chì migliurà i prublemi digestivi.

  • Di solitu lotta contr'à tutti i generi d'infezioni, virus, o batteri.
  • Aiuta à regulà u ciclu ormonale.
  • Si dice ancu chì hè perfettu in casi di gout o acidu uric.
  • Senza dimenticà chì hè ancu benefiziu per u diabete.
  • Indicatu per i casi di artrite o osteoartrite.
  • Cù u passu di u tempu, duvemu tene a nostra memoria prutetta è ancu se ci sò trattamenti diversi per questu, pudemu sempre girà versu soluzioni più naturali cum'è l'artigli di u ghjattu.
  • Combatte l'herpes, sia u chjamatu herpes zoster cum'è l'herpes vaginale.
  • Eliminerà u dolore musculare.
  • Pulisce i reni
  • Beneficu per i raffreddori
  • Eliminà e tossine.
  • Impedisce i prublemi cardiovascolari è impedisce a furmazione di trombi
  • Riduce l'effetti secundarii produtti da trattamenti cum'è a chimioterapia.
  • Vi darà un effettu detoxificante.
  • Vi aiuterà à riduce a frebba.
  • Vi aiuterà à luttà contr'à i radicali liberi.
  • Serà aiutatu à purificà u stomacu.
  • Serà aiutatu à rinfurzà u vostru sistema immune.
  • Vi aiuterà à luttà contr'à u cancheru. 

Hè utile per perde u pesu?

La gattu di Cat

L'articulu di u ghjattu hà numerosi vantaghji è trà tutti, l'eliminazione di e tossine hè ancu unu di i punti culminanti. Allora se pigliemu questu rimediu cum'è infusione, ci pò aiutà à senteci più leggeri, sbuffendu l'addome. Ùn significa micca chì piglià solu ci farà perde chilò, ma u pudemu cumbinà cù una dieta adatta è un picculu eserciziu per vede i risultati.

Pruprietà di u griffu di u ghjattu

Trà e pruprietà di basa di l'artigliulu di misgiu ci hè u so azzione antioxidante è antiinflamatoria, ma ancu analgésicu o diureticu. Postu chì hà alcaloidi, polifenoli o fitosteroli ingredienti attivi. Dunque grazie à tutti, hè spessu adupratu in malatie croniche è antiinflamatorie. Inoltre, si dice chì tutte e persone chì si sottuponenu à un trattamentu di chimioterapia ponu cunsumà sta pianta per riduce l'effetti di questu trattamentu.

Induve si pò cumprà 

Pianta di artigli di ghjattu

Pudemu truvà l'artigli di gattu tantu in erboristeri cum'è in parafarmacie. Inoltre, l'avemu dispunibule sia in capsule è infusioni sia in gocce, affinchì ognunu possa sceglie u modu u più comudu per piglià lu. Diversi formati ma i stessi vantaghji è vantaghji in ognuna di elle.

Contraindications

Tutti i rimedii, naturali o micca, devenu sempre esse presi cun moderazione. Inutili, ponu causà riazioni avversi. In questu casu, quandu si parla di artigli di ghjattu, ci pò lasciare cù diarrea o un stomacu sconvoltu. Ma finu à chì avemu qualchì tipu di malattia o prublema di salute aghjuntu, o, dunque ùn hè micca cunsigliatu di piglià a grippa di u ghjattu per un bellu pezzu.

Ùn hè ancu micca cunsigliatu in e persone cun ulceri o in minori, salvu chì avemu cunsultatu prima cù u vostru duttore. Se pensate chì pudete esse incinta o allattendu, duverete mette l'artigli di gattu da parte. Inoltre hè contraindicatu per e persone cun pressione di sangue assai bassa o persone cun emofilia.

Frà l'effetti secundarii pudemu menziunà, in più di quelli menzionati sopra, dermatite, urticaria o allergie. Ma pudemu ancu rimarcà vertigini, sanguinamentu di a gomma è una crescita di sanguinamentu menstruale. Dunque prima di piglià una pianta cum'è questa, vale a pena cunsultà cù u vostru duttore. Se cuminciamu a pigliallu è sentimu alcuni di i prublemi sopra citati, duvemu solu smette di piglià lu è rimarcaremu subitu u miglioramentu.

Cumu piglià l'artigliulu di u ghjattu

Pigliate a grippa di u ghjattu

Sia a parte di e radiche sia a corteccia sò duie di e parti più aduprate quandu si parla di cunsumà artigli di ghjattu. U più cumunu è cunfortu hè pigliate cum'è infuzione. Ma hè vera chì si pò ancu piglià in capsule. Ricordate sempre chì serà per un breve periodu di tempu. Calchì volta si pò spruzzulà annantu à l'alimentariu, ma assicuratevi chì u to palatu l'accoglie.


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

4 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   marlene maria dijo

    Aghju psoriasi, possu fà ozonoterapia

  2.   Kevin dijo

    hè bonu è hè bellu fratellu

  3.   Elsi Robinson dijo

    Ciao, sò fibromialgicu è mi piacerebbe sapè se possu piglià l'artiglio di u misgiu

  4.   rosa dijo

    hè una pianta midicinali