U desideriu di manghjà fécula pò indicà prublemi di salute

12

Marcu maizula o a fecula di mais ùn pò micca solu fà ammalà, pò ancu indicà a presenza di malatie sottostanti, cume carenze minerali o diabete gestazionale, dunque quandu si sente brama di amidone di granu pò riprisentà una luce rossa o un avvertimentu per cunsultà u vostru prufessiunale sanitariu.

L'amido di mais hè derivatu da l'endosperma cuntenuta in u core di u granu di granu, chì hè adupratu in cucina cum'è agente spessente è in certi casi, cum'è sustitutu di talcu in polvere per u corpu, chì ancu se ùn mostra micca effetti tossichi in sè, per alcune persone chì bramanu o u desideranu ponu indicà varii carenze minerali.

l donne incinte Puderanu sprime un desideriu di cose indigestibili per via di una carenza minerale o di mancanza di nutrienti cum'è u zincu o u ferru, naturali in questa cundizione, chjamendusi "pica"Una brama di sostanze o materiali non alimentari, assai cumuna in i zitelli chì tendenu à manghjà terra o carta.

I sintomi di pica si traducenu in u desideriu di manghjà; capelli, ghiacciu, sabbia, vernice è argilla, in ogni modu, per fà un diagnosticu, u mudellu deve esse osservatu durante almenu un mese, secondu l'enciclopedia medica ADAM.

E persone affette soffrenu di carenze minerali chì derivanu da frequenti analisi di sangue effettuate per verificà i livelli di ferru è zincu, chì sò e carenze più cumune. U vostru prufessiunale sanitariu deve valutà per avvelenamentu da piombu o infezioni, postu chì u terrenu pò esse contaminatu da feci d'animali o chips di vernice, ecc.

U trattamentu spessu si concentra nantu à u rifornimentu di nutrienti manca, a suluzione di l'altri problemi di salute è u cambiamentu di cumpurtamentu per via di a terapia, è ancu i medicazione sò qualchì volta prescritti.

Immagine: MF


U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

10 cumenti, lasciate i toi

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu.

*

*

  1. Responsabile di i dati: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.

  1.   Natività dijo

    Ogni mumentu vogliu manghjà fécula o fécula. Sò dipendente è se ùn l'aghju micca, compru in ogni mumentu. Ùn sò micca cosa fà per piantà l'abitudine.

  2.   Karla dijo

    Cum'è mè chì hè suggeritu, serà assai dannosu di cunsumà tantu ????

  3.   Ruby dijo

    Manghju una scatula media ogni ghjornu! Ùn sò micca stata capace di lasciarla ... Hè male? Chì hè cunsigliatu di fà?

  4.   itze dijo

    cum'è trè grandi scatule à settimana mi aiutanu

  5.   Martha Maria Diaz dijo

    In u risultatu di una "supposta diverticulite" chì secondu l'ultrasuoni hà rivelatu a presenza di diverticuli chì ùn si pudianu micca vede in u colon, chì era estremamente infiammatu è in grande dolore, aghju avutu à seguità una dieta per evità di fà interventi chirurgichi in tempi di travagliu più grande (Sò attrice è In Mar del Plata femu Stagione di Teatru) In questu modu, ci era assai pocu ciò chì aghju manghjatu è ancu cusì, u dulore era persistente ... Sò statu cunsigliatu (da altri pazienti chì, cum'è mè , avè reflux gastricu) per fà toccu per e gammi di u lettu altu 8 cm è dorme testiera alzata è farina di granu per colazione per furmà un film chì prutegge l'esofago da ciò chì manghju. Di solitu u manghju cù un pizzicu di cannella è di latte, (avena) Ùn sò micca diventatu dipendente, grazie à Diu! è spergu chì oghje chì l'aghju da manghjà mi pruteghja ancu di più da qualsiasi alimentu (sò dighjà diventatu vegetarianu ma ci sò ligumi dannosi) postu chì sò cun patate dolce, barbabietole, risu, banane senza semi, pumati sbucciati è senza semi ( pocu) è bonu ... u dulore di tantu in tantu ci hè, aghju ancu gastrite è calcoli biliari. Senza dubbitu, tuttu, cum'è l'altri di i medicinali non steroidali è corticosteroidi chì pigliu ogni ghjornu per 6 anni per u ho
    è enfisema pulmonare aggravatu ...

  6.   vany dijo

    Sò devastatu manghju 3 scatule à u ghjornu di amidume di mais o u gustu ma ùn l'aghju micca ingullitu l'aghju sputatu quantunque sò centu dipendente a mo mascella mi ferisce da masticà quant'è possu fà per piantà quellu viziu chì sicuramente face male

  7.   Daniel dijo

    Cum'è ogni ghjornu ... ciò chì mi provoca stitichezza ... chì duverebbe manghjà per esse normale cum'è prima ... aghju paura di principià u ... portasciugamani ...

  8.   Avvedeci dijo

    Sò cuntentu chì ùn sò micca u solu pazzu chì manghja a maizena, prima era peghju perchè mi sentu di manghjà polvera pè i pedi, ancu sapendu chì mi fece male, aghju pruvatu à ammuccià mischjendu fecula cù talcu è hè risultava eccellente ancu cusì sapia chì era sempre male, avà manghja solu amidu per calmà i mo brami di talcu, ma hè diventatu una dipendenza per mè?

  9.   Maria dijo

    Pensu chì era pazzu ma avà aghju lettu questu mi capiscu chì ùn sò micca l'unicu chì aghju manghjatu l'amido di granu dapoi parechji anni Mi sentu assai ogni ghjornu è ùn sò micca s'ellu hè normale ma finu à avà l'aghju avutu. Ùn l'aghju mancatu ma ci hè qualcunu altru chì mi piace ?

  10.   Valentina Garcia dijo

    Ogni suggerimentu per l'addiction à l'amido di granu